Styrelsen önskar en trevlig sommar!
Styrelsen vill rikta ett stort tack till alla boende för det gångna året och för ett utmärkt samarbete i huset. Tillsammans fortsätter vi att hålla vår fastighet i fint skick och vår förening trivsam att bo i.
Under sommarmånaderna tar styrelsen ett litet uppehåll från ordinarie möten. Vi vill passa på att påminna om att hålla extra uppsikt över entrédörrar och allmänna utrymmen nu under semestertiderna, så att vi alla kan njuta av en trygg sommar.
Vid akuta fel i huset hittar ni kontaktuppgifter till vår tekniska förvaltare under fliken ”Kontakt” här på hemsidan.
Vi önskar er alla en fantastiskt skön, solig och avkopplande sommar!
Glad sommar önskar,
Styrelsen